Utställning i Orrbyn

23.02.2014 13:54

Först började dagen med årsmöte för Polar. Jag blev invald i styrelsen som sekreterare. Sen fick jag döma både ungdomsPet och Pet. Extra roligt var det att döma ungdomsPet. Alla marsvin var fina och välskötta. Hoppas att barnen fick blodad tand och kommer på fler utställningar.

Det gick också bra för mina marsvin under dagen. Både i ras och i Petclass. Groth´s Bulta till NS är nu utställningschampion. Bilbo blev BIS 1 i Petclass.Caviecares Prentic fick ett cert och blev BIS 2 1 i Petclass.  Ayra fick med sig två cert från rasklass. Läs mer under utställningsresultat.   

Det bästa med utställningen är dock alla trevliga människor som är där och gör att jag trivs så bra. Tack till er alla! Roligt att alla ställer upp och hjälps åt. Extra roligt var det att få träffa Adeline som trotsat snöovädret och åkte hela vägen från Norge. Hoppas att vädret på hemresan var bättre. Nu längtar jag redan till nästa utställning! 

—————

Tillbaka